Reklama zewnętrzna

przez | 7 października, 2022

1. Zdefiniuj grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują artykuł lub usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Korzystna lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje szczególnie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na typu reklamowanego artykułu czy usługi, grupie docelowej oraz budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się nowatorskimi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Niebanalne wpływy na reklamy zewnętrzne są ważkie, żeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdywał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, bowiem była tak odmienna od owego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie a jak dać im wartość, której także nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w niezwykły sposób, ażeby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *